Inbound marketing

Inbound marketing


You must make a choice to take a change or your life will never change


Proti Concepts marketing & consultancy heeft een inbound marketing methodiek ontwikkeld welke meetbaar is en bijdraagt aan de commerciele resultaten van uw business. Dagelijks werken we keihard met een groot team van professionals om de doelstellngen van onze klanten te overtreffen.


We hebben meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van inbound marketing. Proti Concepts consultancy en marketing heeft inmiddels een groot aantal internationale bedrijven mogen helpen met hun (online)marketing- en/of salesproces. Voor een kleine greep uit onze klanten klikt u hier


ATTRACT

Aantrekken van bezoekers

Ook digitaal wil je de aandacht van uw doelgroep trekken. Onze professionals gaan u helpen bij het creëren van content die daadwerkelijke waarde toevoegt, vragen beantwoordt en pijnpunten wegneemt. Zodat potentiële kopers u vinden.

Onderdelen: bloggen, social media, keywords, website optimalisatie


CONVERT

Converteren naar leads

In ruil om kennis en expertise met de wereld te delen, genereert u kwalitatieve leads die hard op weg is uw klant te worden.

Onderdelen: call-to-actions, landingspages, (contact)formulieren


CLOSE

Het sluiten van de deal

Ondersteun Sales in het sluiten van de deal door processen in te richten die aansluiten bij de doelen en uitdagingen van jouw toekomstige klant. Met de verworven inzichten kun jij middelen aanbieden die volledig zijn afgestemd op de wensen van jouw klant.

Onderdelen: nieuwsbrieven, e-mail, lead scoring, workflows, CRM


DELIGHT

De klant als ambassadeur van uw merk

Het uiteindelijke doel is om een langdurige relatie met een klant op te bouwen die niet alleen gelukkig is met uw dienst of  product, maar zelfs ambassadeur wordt van uw bedrijf. Nieuwe bezoekers, leads en klanten zullen hierdoor makkelijk hun weg naar u vinden.

Onderdelen: social media, smart call-to-actions, e-mail, workflows



HET FUNDAMENT VAN INBOUND MARKETING

Bereik potentiële kopers met de juiste content, via de juiste kanalen, op het juiste moment. Ga aan de slag met de pijlers van Inbound Marketing