Online leadgeneratie


Wij laten uw business groeien met marketing en sales



Online marketing & consultancy


Proti Concepts marketing en consultancy is een ambitieus en gedreven full service online marketingbureau voor al uw commerciële vraagstukken.




Ons team van specialisten bestaat onder andere uit strategen, creatieve marketeers, designers, online specialisten en samen met dit team bouwen we dagelijks aan innovatieve campagnes, optimaliseren we Google AdWords campagnes, verhogen we website conversies, begeleiden we onze klanten in zoekmachine optimalisatie, werken we mediaplannen uit en ontwikkelen we social media content.


Proti Concepts marketing & consultancy is een full service online marketing bureau.


If you can dream it, you can do it!


Wilt u weten wat we voor u kunnen betekenen? Laat u gegevens achter middels het contactformulier of neem hiervoor vrijblijvend contact op met  Werner Hulsman; mobiel +31(0)641842512 of via werner@provecho-beheer.nl


Online marketing


Meer online bezoekers genereert meer leads en dus meer klanten


Een websitescan geeft u meer inzicht! Staat uw website hoog in Google op relevante zoektermen? Hoe vaak wordt er per maand gezocht op de zoektermen in uw branche? Waarom staat uw concurrent hoger in Google? Bevat uw website technische fouten? Hier krijgt u antwoord op met een websitescan van Proti Concepts marketing en consultancy.  Wij adviseren u hoe en waar u kunt verbeteren en voeren graag onze adviezen voor u uit.


Toelichting onderdelen van de SEO (search engine optimization) website check


Ons team van specialisten bestaat onder andere uit strategen, creatieve marketeers, designers, online specialisten en samen met dit team bouwen we dagelijks aan innovatieve campagnes, optimaliseren we Google AdWords campagnes, verhogen we website conversies, begeleiden we onze klanten in zoekmachine optimalisatie, werken we mediaplannen uit, ontwikkelen we social media content, ontwerpen we huisstijlen en logo’s.


Proti Concepts marketing & consultancy is een full service online marketing bureau. U kunt bij ons terecht voor het hele traject van ontwerpen, ontwikkelen en hosten van websites, apps, webshops en nieuwsbrieven.



Zoekmachine adverteren

A goal is a dream with a deadline


 

 

 

 

Search Engine Advertising (SEA) is een verzamelnaam voor het adverteren binnen zoekmachines. Door aan te sluiten bij zoekopdrachten van zoekers kan relevant verkeer worden gegenereerd naar de website. Zoekmachine adverteren is ingericht op het 'pay-per-click' (PPC) principe. De adverteerder betaalt slechts voor iedere doorklik naar de website.

Search campagne

Een combinatie van zoekwoorden en advertentieteksten staan aan de basis van Search Advertising. Maar, doeltreffend adverteren in een zoekmachine gaat veel verder. Proti Concepts marketing & consultancy bepaalt samen met u de doelstellingen van een Search campagne. Natuurlijk willen we relevant verkeer naar uw website trekken. Wilt u dat uw klanten de informatie lezen? Dat zij zich inschrijven voor uw nieuwsbrief? Of dat zij rechtstreeks een bestelling bij u plaatsen.   

 

Wij ontwikkelen strategisch opgezette Search Advertising campagnes. Daarbij maken we gebruik van alle gangbare zoekmachines en portals. Daartoe behoren uiteraard:

 

Google Adwords

Bing

Google AdWords

 

You miss 100% of the shots you don’t take

 

Het advertentieprogramma van Google, beter bekend als Google AdWords, is een van de meest interessante kanalen om online te adverteren. Met behulp van Google AdWords is het mogelijk om binnen de zoekmachine boven de organische resultaten een positie te verwerven. Het al dan niet verschijnen van een advertentie is afhankelijk van de zoekwoorden waar iemand mee zoekt. 


De voordelen van Google AdWordsGoogle

AdWords maakt gebruik van een pay-per-clicksysteem (PPC). Simpel gezegd houdt dit in dat er pas betaald hoeft te worden op het moment dat er op een advertentie wordt geklikt. Als adverteerder kun je zelf bepalen wat je maximaal bereid bent te betalen, zo hou je de volledige controle over je budget. Op het moment dat er meerdere adverteerders het zelfde zoekwoord gebruiken zullen de kosten per klik (ook wel CPC genoemd) doorgaans oplopen. Op basis je zoekwoorden kan Google een schatting geven van de bijbehorende biedingen.

 

De juiste strategie voor Google AdWords

Door aan te sluiten bij de zoekopdracht van de gebruiker kan relevant verkeer naar uw website worden geleid. Het is daarom van belang dat er inzicht word gecreëerd in het zoekgedrag en de zoekvolumes van de doelgroep. Vanuit Proti Concepts marketing & consultancy starten we met een zoekwoordanalyse. Het zoekwoordonderzoek vormt de basis van iedere Google AdWords campagne.

 

Een combinatie van de juiste zoekwoorden en advertentieteksten is derhalve de basis voor een succesvolle Search-advertising campagne. Samen met u bepalen we de doelstellingen (KPI’s) van de campagne. Is het bijvoorbeeld alleen de bedoeling om extra website bezoekers te genereren, of moeten bezoekers ook daadwerkelijk een handeling verrichten op de website? Zoals het invullen van een contactformulier of het doen van een online aankoop?

 

 

 

 

 

 

 

 

Bing advertising

 

De macht in het verkoopproces is verschoven van verkoper naar koper

 

Bing Advertising kan een effectieve uitbreiding zijn voor uw online-marketingactiviteiten. Hoewel het marktaandeel van Bing veel kleiner is dan dat van Google zijn er toch goede redenen te benoemen om Bing Advertising in te zetten voor uw bedrijf.

 

In de basis wijkt het adverteren via Bing niet heel erg veel af van Google AdWords, toch lijkt het voor de meeste bedrijven nog niet voor de hand liggend om Bing ook in te zetten voor hun online-marketingactiviteiten.

 

Het adverteren via Bing kent zeker een aantal voordelen:

 
Lage klikkosten

In de eerste plaats is Bing Advertising kostenefficiënt. De gemiddelde kosten per klik (CPC's) liggen in Bing vele malen lager dan in Google, de voornaamste rede hiervan is de lage mate van concurrentie.


Weinig concurrentie

Veel bedrijven zijn nog niet actief met Bing Advertising, hierdoor is het mogelijk om je direct te onderscheiden van je concurrenten. Vanwege de mindere concurrentie liggen de conversiepercentages voor Bing-campagnes doorgaans hoger dan in Google, er is immers minder aanbod.

 

Online bereik vergroten

Door de inzet van Bing Advertising vergroot je je online afzetgebied. Je kunt het ook omdraaien, door Bing niet te gebruiken mis je een deel van de doelgroep. Ondanks het marktaandeel van Bing (zo'n 4% in Nederland) zijn er wel degelijk mensen die Bing gebruiken voor hun standaard zoekopdrachten.

 

Bing als standaardzoekmachine

Op steeds meer devices worden zoekopdrachten standaard via Bing gedaan. Met name nieuwe laptops met Microsoft erop hebben Bing vaak als standaard zoekmachine ingesteld. Een aantal gebruikers weet dit niet en gebruikt Bing dus als standaard zoekmachine.

 

Bing groeit

Na Google is Bing de grootste zoekmachine in Nederland. Het stijgende aandeel van Bing gaat ten koste van het aandeel van Google. Microsoft doet er alles aan om Bing meer en meer te integreren in onze online wereld. Onze certified specialisten zorgen voor de juiste inzet van Bing campagnes.


Effectiviteit van Bing Advertising meten

Het is erg belangrijk om de daadwerkelijk resultaten en effectiviteit van een Bing-campagne inzichtelijk te maken, ook dit kan via Google Analytics. Op die manier is het mogelijk om een volledig overzicht van je online-marketingcampagnes aan te maken, de resultaten van AdWords en Bing kunnen op deze manier makkelijker met elkaar worden vergeleken.

Affiliate marketing

Hope is not a strategy


Er zijn meerdere partijen betrokken bij een affiliate marketingcampagne, simpelweg kan er onderscheid worden gemaakt in: Adverteerders, Affiliates (ook wel publishers genoemd) en Affiliate-netwerken. Het is van belang dat er een goede samenhang tussen deze drie partijen ontstaat.

Hierbij een korte uitleg van affiliate marketing

Het principe van affiliate-marketing is vrij eenvoudig:

1. de affiliate promoot op de website een product of dienst van de adverteerder

2. de adverteerder betaalt de affiliate vervolgens als er een verkoop (of lead) wordt gegenereerd

 

Het affiliate-netwerk maakt het voor publishers mogelijk om meerdere adverteerders binnen één interface te promoten, daarnaast zorgt het netwerk voor een juiste afhandeling van de betalingen. Bekende platformen zijn Tradetracker, Zanox en Daisycon.

 

Affiliate marketing zo effectief inzetten

Het is erg belangrijk om een duidelijke strategie voor je affiliate campagne uit te werken, Proti Concepts marketing & consultancy helpt u hierbij.  We inventariseren welke netwerken goed zijn om in te zetten voor uw campagne en welke minder geschikt lijken. Effectieve affiliate marketing gaat altijd samen met een duidelijke campagneplanning. Wij helpen u een goede strategie neer te zetten met een duidelijke rol voor affiliate marketing.


Inbound marketing


You must make a choice to take a change or your life will never change


Proti Concepts marketing & consultancy heeft een inbound marketing methodiek ontwikkeld welke meetbaar is en bijdraagt aan de commerciele resultaten van uw business. Dagelijks werken we keihard met een groot team van professionals om de doelstellngen van onze klanten te overtreffen.


We hebben meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van inbound marketing. Proti Concepts consultancy en marketing heeft inmiddels een groot aantal internationale bedrijven mogen helpen met hun (online)marketing- en/of salesproces. Voor een kleine greep uit onze klanten klikt u hier


ATTRACT

Aantrekken van bezoekers

Ook digitaal wil je de aandacht van uw doelgroep trekken. Onze professionals gaan u helpen bij het creëren van content die daadwerkelijke waarde toevoegt, vragen beantwoordt en pijnpunten wegneemt. Zodat potentiële kopers u vinden.

Onderdelen: bloggen, social media, keywords, website optimalisatie


CONVERT

Converteren naar leads

In ruil om kennis en expertise met de wereld te delen, genereert u kwalitatieve leads die hard op weg is uw klant te worden.

Onderdelen: call-to-actions, landingspages, (contact)formulieren


CLOSE

Het sluiten van de deal

Ondersteun Sales in het sluiten van de deal door processen in te richten die aansluiten bij de doelen en uitdagingen van jouw toekomstige klant. Met de verworven inzichten kun jij middelen aanbieden die volledig zijn afgestemd op de wensen van jouw klant.

Onderdelen: nieuwsbrieven, e-mail, lead scoring, workflows, CRM


DELIGHT

De klant als ambassadeur van uw merk

Het uiteindelijke doel is om een langdurige relatie met een klant op te bouwen die niet alleen gelukkig is met uw dienst of  product, maar zelfs ambassadeur wordt van uw bedrijf. Nieuwe bezoekers, leads en klanten zullen hierdoor makkelijk hun weg naar u vinden.

Onderdelen: social media, smart call-to-actions, e-mail, workflows



HET FUNDAMENT VAN INBOUND MARKETING

Bereik potentiële kopers met de juiste content, via de juiste kanalen, op het juiste moment. Ga aan de slag met de pijlers van Inbound Marketing


Inbound sales


De macht in het verkoopproces is verschoven van verkoper naar koper


Met de komst van het internet is het klantgedrag veranderd: de toegang tot informatie geeft kopers de macht. Prospects informeren zich via onafhankelijke kanalen, zijn beter op de hoogte en treden pas in de laatste fase van het aankoopproces met een verkoper in contact. Het gevolg: een mismatch tussen tactieken van verkopers en verwachtingen van kopers. En de noodzaak voor een andere aanpak. Proti Concepts marketing & consultancy gaat u hierbij helpen.


Identificeer kansen in de markt

Veel salesmedewerkers hebben onvoldoende scherp welke kopers actief zijn in het aankooptraject, met een willekeurige benadering als gevolg. Als Inbound verkoper definieer je actieve kopers in jouw focusmarkt — zij die behoefte hebben aan een oplossing. Vervolgens geef je prioriteit aan de opvolging van kopers die ver zijn in het aankoopproces. Het resultaat is een selectie van Marketing Qualified Leads (MQL’s).


Ga het gesprek aan met de juiste leads

Koude e-mails en telefoontjes met een generieke pitch werken niet meer; een gepersonaliseerde benadering wel. Help kopers met waardevolle inzichten, tips en kennis. Stel vanuit een dialoog de uitdagingen vast en onderzoek oplossingsrichtingen. Op die manier kun je goed vaststellen of je waarde kunt toevoegen met je bedrijf. Het resultaat: een selectie van Sales Qualified Leads (SQL’s) waar je tijd aan gaat besteden.


Onderzoek of er voldoende basis is voor een winstgevende samenwerking

Traditionele verkopers schieten direct in een generieke presentatiemodus als een lead zijn interesse kenbaar maakt, terwijl Inbound verkopers onderzoeken of een samenwerking vruchtbaar zal zijn. Met een verkennende benadering krijg je doelen van kopers scherper en bouw je aan de relatie. Samen ontdek je of de oplossing die jij aanbiedt aansluit bij de behoefte van je klant. Het resultaat: een selectie van opportunities. En als je lead geen opportunity is, ook geen probleem. Zo besteedt je je kostbare salestijd aan die bedrijven waar jij van waarde kunt zijn.


Sluit meer deals met een gepersonaliseerde aanpak

Een presentatie die is toegespitst op de bedrijfssituatie van je koper resoneert beter dan een generieke pitch op de autopiloot. Je gebruikt de informatie uit de verkennende fase om binnen de context van je koper te communiceren. Geef je klant advies over hoe je oplossing zal helpen om de business doelstellingen te realiseren. Het resultaat: meer nieuwe klanten of nieuwe omzet.

STOP MET HET VERSPILLEN VAN JE TIJD AAN DE VERKEERDE LEADS

Ontdek hoe je meer deals sluit met onze inbound sales leads.

Ons team van specialisten bestaat onder andere uit strategen, creatieve marketeers, designers, online specialisten en samen met dit team bouwen we dagelijks aan innovatieve campagnes, optimaliseren we Google AdWords campagnes, verhogen we website conversies, begeleiden we onze klanten in zoekmachine optimalisatie, werken we mediaplannen uit en ontwikkelen we social media content.


Proti Concepts marketing & consultancy is een full service online marketing bureau.


If you can dream it, you can do it!


Wilt u weten wat we voor u kunnen betekenen? Laat u gegevens achter middels het contactformulier of neem hiervoor vrijblijvend contact op met  Werner Hulsman; mobiel +31(0)641842512 of via werner@provecho-beheer.nl



Contact


Adresgegevens en bezoekadres


Adresgegevens

Proti Concepts marketing & consultancy

Postbus 5082

5004 EB  TILBURG


Gegevens kantoor KvK 18079724

Telefoonnummer 013-7516900


Email adres info@proti.nl


Gegevens Werner Hulsman

Telefoonnummer 06-41842512

Email adres werner@provecho-beheer.nl